ID-BP
ID-BP (archiwalny) Informacja dodatkowa (Dz.U. 2017 poz. 1911)
Do czego stosuje się ID-BP
Informacja dodatkowa powinna zawierać informacje w zakresie ustalonym w załączniku nr 12 do rozporządzenia.
Dokument można stosować w przypadku składania sprawozdania finansowego:
- państwowej jednostki budżetowej, jako jednostki nadrzędnej,
- jednostki samorządu terytorialnego.
Informacja powinna zawierać informacje dotyczące:
- wprowadzenia do sprawozdania finansowego, obejmuje w szczególności: (nazwę, siedzibę i adres jednostki, podstawowy przedmiot działalności jednostki, okres sprawozdawczy, omówienie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości oraz metod wyceny aktywów i pasywów);
- dodatkowe informacje.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. 2017 poz. 1911).
Nota prawna
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.
Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.
ID-BP
Zostań resellerem fillup
Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.