Uwaga! Druk nieaktualnyAktualny druk: PKOZ Protokół kontroli obowiązkowej zakończonej budowy obiektu budowlanego
PKOZ (archiwalny) Protokół kontroli obowiązkowej zakończonej budowy obiektu budowlanego

PKOZ (archiwalny) Protokół kontroli obowiązkowej zakończonej budowy obiektu budowlanego

0.0(0)
787
Wersja: 29.12.2017
Obowiązywał od 01.01.2004 do 31.12.1969

Do czego stosuje się PKOZ

Protokół kontroli obowiązkowej zakończonej budowy obiektu budowlanego zawiera w sobie następujące sekcje:

1. Inwestor , gdzie należy podać:

  • imię,
  • nazwisko,
  • adres inwestora.

2. Kategoria obiektu budowlanego.

3. Adres obiektu budowlanego.

4. Data przeprowadzenia kontroli.

5. Organ nadzoru budowlanego przeprowadzającego kontrolę.

6. Uczestnicy kontroli, gdzie wyróżniamy:

  • inwestora kontroli,
  • inspektora nadzoru budowlanego,
  • kierownika budowy,
  • projektanta,

7. Dzień wezwania do przeprowadzenia kontroli

8. Ustalenia kontroli , gdzie wyróżniamy m.in:

  • zgodność obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu,
  • zgodność obiektu budowlanego z projektem architektoniczno-budowlanym,
  • wykonanie widocznych elementów nośnych układu konstrukcyjnego obiektu budowlanego,
  • zapewnienie warunków niezbędnych do korzystania z obiektu budowlanego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich,
  • czy wypełniony został obowiązek dokonania rozbiórki istniejących obiektów budowlanych.

9. Wnioski końcowe

10. Uwagi zgłoszone przez osoby uczestniczące w kontroli

Protokół kończy podpis osób uczestniczących w kontroli jak i kontrolujących.
Formularz został zamieszony w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie wzoru protokołu obowiązkowej kontroli.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie wzoru protokołu obowiązkowej kontroli (Dz.U. 2003 nr 132 poz. 1231).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.