ZoA Zawiadomienie o awansie

Druk ZoA Zawiadomienie o awansie

5.0(1)
575
Wersja: 16.10.2014

Do czego stosuje się ZoA

Informując pracownika o awansie pracodawca może napisać oficjalne pismo, zawiadomienie o przyznanym nowym stanowisku pracy lub poinformować pracownika o tym fakcie osobiście w rozmowie.

Niezależnie od formy jaką pracodawca wybierze, aby poinformować pracownika o awansie, warto w szczególności podziękować pracownikowi za jego dotychczasową pracę, wskazać jego szczególne osiągnięcia i wpływ jaki miała do tej pory jego praca na rozwój danej firmy.

Awansując pracownika na nowe stanowisko dajemy mu do zrozumienia, że jego praca została przez nas bardzo dobrze doceniona i chcielibyśmy mu powierzyć dodatkowe zadania i obowiązki, z którymi on na pewno sobie poradzi. Tym samym dajemy pracownikowi informację, że cenimy jego wiedzę i doświadczenie oraz wierzymy w jego umiejętności i możliwości sprostania kolejnym nowym wyzwaniom zawodowym.

Treść pisma opracowana przez dobocom

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Bezpłatny
ePUAP
Eksport do DOC
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.