Uwaga! Druk nieaktualnyAktualny druk: SrS Sprawozdanie rachunkowe syndyka
SrS (archiwalny) Sprawozdanie rachunkowe syndyka

SrS (archiwalny) Sprawozdanie rachunkowe syndyka

0.0(0)
221
Wersja: 03.09.2015
Obowiązywał do 31.12.2015

Do czego stosuje się SrS

Sprawozdanie rachunkowe syndyka składane jest po ukończeniu postępowania w sprawie upadłości. Sprawozdanie należy przedstawić sędziemu - komisarzowi w terminie, który został przez niego wyznaczony.

Do kosztów postępowania upadłościowego zalicza się opłaty sądowe oraz niezbędne wydatki, które należy ponieść w czasie trwania postępowania (np. umowa o pracę, zlecenia, o dzieło, opłaty za energię, najem, dzierżawę, podatek, środki łączności, opłaty pocztowe, bankowe i sądowe, itp.).

Podczas składania sprawozdania warto przedstawić dowody poniesionych wydatków. Jeżeli dowody nie zostaną poniesione sędzia - komisarz ma prawo zażądać przedłożenia dowodów poniesionych wydatków.

Wypełniając sprawozdanie należy podać początek oraz koniec okresu, datę oraz złożyć podpis.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe i naprawcze ( Dz.U. 2003 nr 60 poz. 535).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.