PPTPD Podanie o przesunięcie terminu złożenia pracy dyplomowej

Druk PPTPD Podanie o przesunięcie terminu złożenia pracy dyplomowej

0(0)
561
Wersja: 20.10.2014
Obowiązuje od 20.10.2014

Do czego stosuje się PPTPD

Terminarz przystępowania do obrony pracy dyplomowej uzgadniany musi być każdorazowo z opiekunem, recenzentem oraz innymi osobami uczestniczącymi w przewodzie. Osoby, które zaangażowane były ze strony uczelni w proces powstawania pracy stają się bowiem co do zasady uczestniczyć będą w obronie pracy i staną się osobami egzaminującymi wiedzę broniącego pracę.

Terminarz obrony jest ściśle ustalony i ustalany pierwotnie z promotorem. Przesunięcie terminu złożenia pracy wynikać musi z przyczyn losowych, które należy wyeksplikować we wniosku. Termin złożenia pracy jest pierwszą z dat, które składają się na ostateczny termin obrony pracy.

Z reguły promotor wyznacza jeden łączny termin złożenia prac dla całej prowadzonej grupy. W wyniku tego ma prawo odmówić przyjęcia pracy przez osobę, która nie dopilnuje go i spóźni się z zakończeniem. Przesunięcie terminu jest zatem odejściem od reguły i potraktowaniem broniącego w sposób indywidualny, inny niż pozostałych uczestników obrony.

Podanie warto przedstawić w formie pisemnej, wskazując, datę jego złożenia, termin pierwotny, przyczyny złożenia podania oraz prognozowany termin końcowy, konieczny do złożenia pracy. Podanie, jak każde pismo, powinno być podpisane przez składającego.

Promotor nie ma obowiązku uwzględnić wniosku o przesunięcie terminu złożenia pracy dyplomowej. W przypadku odrzucenia, składający pracę dyplomową powinien sprawdzić w statucie uczelni, czy istnieje możliwość odwołania się od decyzji promotora. Jeżeli nie ma jej wyjściem pozostaje ukończenie pracy oraz przystąpienie do obrony za rok łącznie z kolejną grupą broniącą prac dyplomowych.

Podstawa prawna

Statut uczelni, w której ma miejsce obrona pracy dyplomowej.

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do DOC
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.