ZZP-T
ZZP-T Zawiadomienie do karty informacyjnej nr SP-029 o zbyciu pojazdu Toruń
Do czego stosuje się ZZP-T
Wymagane dokumenty:
- formularz SP-029 o zbyciu pojazdu
- dotychczasowy właściciel zawiadamia o zbyciu pojazdu zarejestrowanego organ rejestrujący załączając do formularza oryginał lub kopię dokumentu, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu:
- osobiście
- za pośrednictwem poczty
- elektronicznie na adres rejestracja@powiattorunski.pl
Opłaty:
Złożenie pełnomocnictwa lub jego odpisu, wypisu lub kopii - od każdego stosunku pełnomocnictwa 17 zł.
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie od daty złożenia wniosku, pod warunkiem przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j., Dz.U. z 2012r.,poz.1137 z późn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. 2007 nr 186 poz. 1322 z późn. zm.); rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. 2007 nr 137 poz. 968 z późniejszymi zmianami)
Nota prawna
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.
Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.
ZZP-T
Zostań resellerem fillup
Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.