ZUS US-35 Wniosek o zmianę danych zawartych w wydanym formularzu A1/E101 lub anulowanie zaświadczenia - z wysyłką do PUE ZUS

ZUS US-35 Wniosek o zmianę danych zawartych w wydanym formularzu A1/E101 lub anulowanie zaświadczenia - z wysyłką do PUE ZUS

0.0(0)
5139
Wersja: 2
Obowiązuje od 20.03.2019

Do czego stosuje się ZUS US-35

Wniosek US-35 należy złożyć, gdy zaszły zmiany w odniesieniu do zaświadczenia o ustawodawstwie właściwym:

  •  praca za granicą nie doszła do skutku,

  •  okres pracy za granicą uległ zmianie,

  • miejsce wykonywania pracy za granicą uległo zmianie.

Do wniosku należy dołączyć formularz E101 lub A1 zawierający poprawne dane.

Na formularzu należy podać dane osoby, dla której był wydany formularz E101 lub A1. W przypadku braku numeru PESEL, należy wpisać serię i numer dowodu osobistego lub paszportu. Obywatelstwo należy podać, gdy jest inne niż polskie.
Oprócz danych osoby dla której był wydany formularz E101 lub A1 podaje się dane identyfikacyjne płatnika składek. Jeżeli nie nadano NIP i REGON, albo jednego z nich należy wpisać PESEL lub serię i numer dowodu osobistego lub paszportu albo innego dokumentu potwierdzającego tożsamość obywatela UE.

Formularz posiada możliwość wysyłki elektronicznej za pomocą PUE ZUS.

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
e-wysyłka
Eksport do XML
Eksport do PDF