ZUS RAB
ZUS RAB (archiwalny) Wniosek o udzielenie ulgi w spłacie należności likwidowanego funduszu alimentacyjnego z tytułu bezpodstawnie pobranych świadczeń
Do czego stosuje się ZUS RAB
Masz problem, aby zwrócić świadczenie z funduszu alimentacyjnego, które Ci nie przysługiwało?
Wypełnij ten wniosek, aby ZUS rozpatrzył, czy:
-
umorzyć Ci tę kwotę,
-
rozłożyć ją na raty lub
-
odroczyć termin jej zapłaty.
Za pomocą tego wniosku możesz również zwrócić się o zmianę warunków rozłożenia na raty lub odroczenia, jeżeli ZUS wydał Ci decyzję o udzieleniu ulgi, ale chcesz zmienić warunki spłaty zadłużenia.
We wniosku podaj adres do korespondencji w tej sprawie.
Na wniosku wybierz sposób odbioru odpowiedzi:
- w placówce ZUS (osobiście lub przez osobę upoważnioną)
- pocztą na adres wskazany we wniosku
- na koncie na Platformie Usług Elektronicznych (PUE ZUS).
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r., Nr 98, poz. 1071 ze zm.)
Nota prawna
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.
Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.
ZUS RAB
Zostań resellerem fillup
Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.