ZUS OL-9A
ZUS OL-9A Informacja o miejscach leczenia
Do czego stosuje się ZUS OL-9A
Formularz OL-9A składany do ZUS w celu pozyskania dokumentacji medycznej, niezbędnej do wydania orzeczenia.
Na druku należy podać:
- dane osoby ubezpieczonej,
- adres zamieszkania osoby ubezpieczonej,
- informacje dotyczące placówek służby zdrowia (podać nazwę i adres placówki służby zdrowia, ewentualnie imię i nazwisko lekarza. Placówka służby zdrowia to np. przychodnia, szpital, ośrodek zdrowia, poradnia, indywidualna i grupowa praktyka lekarska lub inne podmioty, które udzielają świadczeń zdrowotnych.).
Podstawa prawna
Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. 2009 r. nr 205, poz. 1585 ze zm.).
Nota prawna
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.
Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.
ZUS OL-9A
Zostań resellerem fillup
Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.