Uwaga! Druk nieaktualnyAktualny druk: EGiB Wniosek o wydanie: wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
WWWEGB-pT (archiwalny) Wniosek o wykonanie wypisu, wyrysu, wyciągu z wykazu zmian gruntowych do celów notarialnych powiat Toruń

WWWEGB-pT (archiwalny) Wniosek o wykonanie wypisu, wyrysu, wyciągu z wykazu zmian gruntowych do celów notarialnych powiat Toruń

0.0(0)
158
Wersja: 03.01.2013
Obowiązywał do 11.07.2014

Do czego stosuje się WWWEGB-pT

Wniosek składa się do Starosty Toruńskiego. Wniosek powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje jak dane wnioskodawcy (imię i nazwisko adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego, który ułatwi kontakt z wnioskodawcą.
Na wniosku należy określić przedmiot wniosku podając: nr obrębu, nr księgi wieczystej, adres działki, nr działki, budynku lub lokalu .
Termin i tryb realizacji wniosku do 14 dni oraz podać cel wykonania wypisu/wyrysu/wyciągu.
Wniosek można składać osobiście bądź za pośrednictwem poczty.

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - tekst jednolity z dnia 17 czerwca 2002r. (Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 333) - Ustawa z dnia 17 maja 1989r - Prawo geodezyjne i kartograficzne - tekst jednolity z dnia 8 października 2010r. (Dz. U. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.) - Zarządzenie nr 13/12 Starosty Toruńskiego z dnia 23 kwietnia 2012r. w sprawie w sprawie stosowania dodatkowych opłat pobieranych za sporządzenie kopii lub wydruków przy udzielaniu informacji z ewidencji gruntów i budynków oraz innych informacji zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.