Syg-Pp Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia

Druk Syg-Pp Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia

0(0)
4028
Wersja: 25.09.2024
Obowiązuje od 25.09.2024

Do czego stosuje się Syg-Pp

Ustawa o ochronie sygnalistów stanowi, że Procedura zgłoszeń wewnętrznych musi ustalać obowiązek potwierdzenia Sygnaliście przyjęcia zgłoszenia wewnętrznego w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania, chyba że sygnalista nie podał adresu do kontaktu, na który należy przekazać potwierdzenie. Potwierdzenie takie musi przyjąć zatem określoną postać - papierową bądź elektroniczną. W dokumencie tym należy podać uzasadnienie ewentualnej odmowy nadania danej osobie statusu sygnalisty.

Podstawa prawna

Art. 2 pkt 4, art. 25 ust. 1 pkt 7, art. 28 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r., poz. 928).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.