SrS_zal_F
SrS_zal_F Sprawozdanie rachunkowe syndyka - Załącznik F
Do czego stosuje się SrS_zal_F
Ten formularz może posłużyć jako dodatkowa strona A4 z wypełnionymi danymi w części F podstawowego formularza sprawozdania rachunkowego syndyka.
Sprawozdanie rachunkowe syndyka składane jest po ukończeniu postępowania w sprawie upadłości. Sprawozdanie należy przedstawić sędziemu - komisarzowi w terminie, który został przez niego wyznaczony.
Do kosztów postępowania upadłościowego zalicza się opłaty sądowe oraz niezbędne wydatki, które należy ponieść w czasie trwania postępowania (np. umowa o pracę, zlecenia, o dzieło, opłaty za energię, najem, dzierżawę, podatek, środki łączności, opłaty pocztowe, bankowe i sądowe, itp.).
Podczas składania sprawozdania warto przedstawić dowody poniesionych wydatków. Jeżeli dowody nie zostaną poniesione sędzia - komisarz ma prawo zażądać przedłożenia dowodów poniesionych wydatków.
Wypełniając sprawozdanie należy podać początek oraz koniec okresu, datę oraz złożyć podpis.
Nota prawna
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.
Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.
SrS_zal_F
Zostań resellerem fillup
Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.