PP 24
PP 24 (archiwalny) Potwierdzenie odbioru
Do czego stosuje się PP 24
Potwierdzenie odbioru jest drukiem pocztowym.
Wysyłając korespondencję o charakterze oficjalnym, w szczególności biznesową, a także korespondencję skierowaną do urzędu skarbowego, do ZUS i innych instytucji warto nadawać jako poleconą z opcją potwierdzenia odbioru. Obecnie jest możliwe uzyskania na Poczcie Polskiej potwierdzenie odbioru w formie tradycyjnej papierowej lub elektronicznej.
Nota prawna
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.
Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.
PP 24
Zostań resellerem fillup
Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.