Uwaga! Druk nieaktualnyAktualny druk: ORD-OG/A (2) (archiwalny) Załącznik do wniosku o wydanie interpretacji ogólnej
ORD-OG/A (2) (archiwalny) Załącznik do wniosku o wydanie interpretacji ogólnej

ORD-OG/A (2) (archiwalny) Załącznik do wniosku o wydanie interpretacji ogólnej

0.0(0)
267
Wersja: (2)
Obowiązywał od 05.01.2016 do 28.02.2017

Do czego stosuje się ORD-OG/A (2)

Wniosek ORD-OG należy kierować do Dyrektora Izby Skarbowej w Bydgoszczy, Katowicach, Poznania, Warszawy lub Łodzi.
Pola jasne wypełnia wnioskodawca, pola ciemne wypełnia właściwy organ.
Poz. 1 nie wypełnia się w przypadku, gdy wnioskodawcą jest nierezydent nieposiadający identyfikatora podatkowego (NIP/numer PESEL).
Adres elektroniczny to adres w systemie teleinformatycznym wykorzystywanym odpowiednio przez organy podległe Ministrowi Finansów lub przez niego nadzorowane. Do doręczeń pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej może mieć zastosowanie adres elektroniczny na portalu podatkowym lub w systemie ePUAP.
W przypadku gdy wnioskodawca ustanowił w sprawie pełnomocnika do doręczeń należy dostarczyć organowi oryginał lub notarialnie poświadczony, lub uwierzytelniony przez adwokata, radcę prawnego lub doradcę podatkowego odpis pełnomocnictwa do doręczeń spełniającego wymogi określone w rozdziale 3a działu IV ustawy Ordynacja podatkowa.
Przez osobę upoważnioną należy rozumieć osobę pełnomocnika, przedstawiciela lub inną osobę umocowaną do reprezentowania wnioskodawcy.

Podstawa prawna

Art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613, z późn. zm.); Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 31 grudnia 2015 r. w sprawie wzoru wniosku o wydanie interpretacji ogólnej oraz sposobu uiszczenia opłaty za wniosek (Dz.U. 2016 poz. 15).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.